Julmarknad

Idag är det två dagar kvar till jul, imorgon är det dagen före dopparedagen, WOHO!

Och nu är det gjort, dator fixad hemma hos mami. Äntligen! Och jag kan sitta inne hur mycket jag vill, vi har nämligen bredband. Så till skillnad från J och R så kan jag säga att jag inte kommer ha ett piss till liv! Datorn kommer att bli mitt allt tills S kommer hem.. Sorry..

Idag har jag varit inne på julmarknad med papa och syrrorna på Skansen och jag måste säga att även fast det var skitkallt så frös jag inte alltför mycket. Jag är nämligen klä-mig-varmt expert! jag har alltid, i alla fall så länge jag kan minnas, alltid frusit som en gris. Jag är känd som isbiten i min familj, så genom många år av träning så har jag blivit lite expert på att klä mig varmt. Men det var mysigt i stockholm, med alla lampor och så. Vi storsade genom Gamla stan också, så önskar jag att hela stockholm kunde se ut för det är så mysigt att jag nästan dör!
Jag fick brända mandlar idag också, mums!

Sen måste jag passa på att tacka Y och alla hennes girls för en jättetrevlig kväll när vi firade R&F. Även fast jag gick ganska tidigt så hann jag ha en massa kul! Och jag måste säga att flickornas min när de anlände till lokalen var värt väldigt mycket.. Gråtkalas! THANKS, det gjorde ni bra!

God jul allesamman! Hoppas att ni får allt ni önskar er :)


2007-12-22 | 20:16:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback