Gott samvete?

Igår somnade jag med Peter Jöbacks vackra toner från nya skivan i öronen.
Idag vaknade jag av att jag nästan kvävdes av hörsnäcksladdarna.. Men låt mig säga att det var det värt!

Jag har varit lite duktig idag! Jag gick faktiskt upp till centrum med mamma och syrran.. Dags att gå av mig lite grann så jag med gott samvete kan fika lite till senare på kvällen. Kruxet var att fi stötte på min mormor och morfar på vägen hem så vi fick åka bil med dom hem istället för att gå= mindre bra.. Resten av dagen har varit värsta jäsardagen med godis och film/tv i soffan men såna dagar ska man ha på loven.

Imorgon är det försenad julavslutning hemma hos Mucklan med middag som start och sen kan vad som helst hända! Efteråt ska jag i alla fall med hem till Sanna för att sova över med henne och Sandra = MYSPYS!

Miss you baby..

Back to the television! ;)


2007-12-27 | 22:39:17 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback