Lägg din hand i min.

Idag skulle jag städa men det sket jag i. Städade mitt rum på förmiddagen och sen tog jag bussen in till city för att hänga med Johan och Henke några timmar. Jag kom lagom till Johans frukost så jag fick mig lite kaffe och sen satt vi och småpratade ett tag. Lite matshopping för att laga en sen lunch och så mer kaffe i soffan med FIFA-spel. Inte för mig då, jag kan ju inte det sånt där men jag var nöjd med att sitta bredvid och prata. Några sköna timmar. Nu på kvällen har det varit full rulle och jag har skrivit en lista på det jag ska göra imorgon innan jag tar tåget till Nynäs med min packning. Resväska, gitarr... Det kommer att behövas nack- och axelmassage imorgon, det är ett som är säkert. Resväskan är tung som ett ruggigt as. Det här med att ta med sig packning för ett halvår är ganska tråkigt om du frågar mig. Fast då tröstar jag mig med att jag bara kommer att använda sommarkläder fram till den 22:a december och då känns det ganska gött igen. Ehe.
 
Go'natt katt!

2013-06-27 | 00:26:19 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback