Tack och bock!

Idag var sista dagen på min VFU-period på Risbergska så igår bestämde jag och mina fellow praktikanter att vi skulle tacka genom att ta med fika på dagens konferens. Det vi inte visste då var att rektorn för estetprogrammet skulle bjuda på tårta. Sicket kalas det blev! Jag tog för mycket. Som vanligt. Gott var det!
 
När jag kom hem hade mitt paket som jag har väntat på kommit. Julgardiner, chokladkalender och adventste hela vägen från Sandskogsligan, alltså mormor, morfar och Simona. Nu är mitt rum redo för första december och första advent i helgen. Detta firas med en lyxmiddag som heter duga. Hel ugnsgrillad kyckling med potatismos, sås och stekta champinjoner. Min mage kommer att jubla, förhoppningsvis.
 
Nu är det back to school och examination på fredag så imorgon ska vi träffas i seminariegruppen och planera. Det skiter vi dock i nu, mumsmiddag, lite plugg och så en promenad i ruskvädret på det. Skön kväll.

2012-11-28 | 18:36:25 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback