Snurra du min värld

Hej hopp! Mycket att göra, ursäkta.

Idag har inte varit något undantag. Lite sovmorgon dock på grund utav alldeles för sena kvällar på sista tiden, dessutom höll jag på att försova mig genom att köra en klassiker a la högstadiet/gymnasiet: "bara vila lite till" när man har stängt av larmet. Ingen bra grej alltså men den här gången hade jag tur. Rep tillsammans med bruksensemblen klockan nio, sånglektion halv elva till elva och sen cykla hem för att ha möte med hyresvärden samt få i sig lite lunch. Få lyxen att åka bil med sambosimon till skolan för att ha gemensam sång, öva fram till faddermöte klockan fem, få i sig lite middag och sen repa med slickbandet. Och vilket rep! Nu är jag glad och hel i själen igen. Underbart!

Hem och handla lite mjölk på Coop och nu ska jag duscha och sen hoppa i säng. Och imorgon kommer äääääääntligen SAAAAAAAANDRAAAAAAAA!!!!!! Wiho och jag är gladast i världen.

Så att, godnatt.


2012-05-10 | 22:44:35 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback