Med smak av päron och hallon

Igår fick jag punka på cykeln. Suck. Å andra sidan fixade jag mig ett boende. Tjoho! Så det jämnar ut sig liksom, känns skönt att veta.

Idag är det bruksensembleuppspel som gäller och vi ska dra av några riktiga godingar. Det ska bli roligt att få se de andra också, vi har ju blivit bättre sen senaste uppspelet om man säger så.

Inatt sov jag med öppet fönster och plockade med mig lite syrenblommor in att ställa i glas och äggkopp. Som att sova ute en sommarnatt, så otroligt härligt att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Det finns inte mycket som går upp emot en lite kylig vind mot kinden när man ligger i sängen under täcket. Mums!


2012-05-23 | 08:00:13 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback