Fortsätt

Nu grabber, nu händer det! Älskade Norrland, här kommer jag!

Igår höll jag på att få spunk. Jag sa till Johan att jag tyckte att jag planerat veckan bra med städning och annat men att jag säkert skulle ha alldeles för mycket kvar på lördagen. Och hur blev det? Precis så ja. Typiskt. Vid halv tolv var jag äntligen klar och kunde avnjuta min efterlängtade skål med jordgubbar, vaniljkesella och smulade digestevekex. Mums! Sen lägga mig och drömma fint för att sen vakna till larmet klockan sju. Och nu sitter vi i bussen. Gudstjänst i Gävle står först på schemat. Nu ska jag dock äta frukost.

På tisdag blir det Umeå och kramas med Simon, det gillar vi starkt!

Hörs då!


2012-06-10 | 09:48:47 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Men va ska du till Umeå på tisdag? kom och fika på Kafé Station mellan 17.30 och 21.00, snääälllaa!!... ;)(för jag jobbar där då!)



Men den stora frågan är ju...vad tycker Simon om att du lyssnar på Håkan Hellström??



Kram!

2012-06-10 // 23:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback