Snuvad

Inte blev det någe finväder idag inte! Trots att det var det som var lovat. Och vi som hade tänkt ta en promenad upp till centrum, man blir ju så less. Det blev bilen istället... Väl på stan blev det för första gången bolaget för systra mi, en annan var på jakt efter något vettigt som kan få håret att stå. Kom även hem med fyra stycken knoppar som jag ska skruva fast i Öret sen. Det lär bli supertjusigt!

Resten av dagen har det slappats, städats och sprungits. Jag slängde ihop köttfärspaj till mor och mig och sen blev det redigt lördagsmys framför melodifestivalen samt snarkfest när Bond drog igång. Mamma kastade in handduken efter nyheterna men jag låg kvar tills filmen slutade. Det blev mest insidan av ögonlocken dock...

Imorgon far jag in till pappa som är ledig, vi ska passa på att fira Jossan innan hon åker tillbaka till Växsjö på måndagmorgon. Mer tårta och god mat, I like! Nattinatti!


2012-02-26 | 00:52:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback