K som i kalas

Det blir inte direkt tidiga kvällar framöver. Imorgon ska jag passa på att packa i rummet och lägga mig tidigt så man orkar med helgen med färgfest på kåren på fredagkväll och så kändisfest hemma hos mig på lördag. Annars kommer man att vara helt död på söndag. Och om man blir det efter endast några dagar, hur ska man då palla flera veckor? Nä, fräscha faddrar är att föredra tror jag.
 
Idag gick det som sagt igång och det läskigaste var faktiskt när vi skulle visa runt de små liven på campus. Jag kan absolut inte påstå att jag har koll på resterande lokaler och annat, det som inte har att göra med musikhögskolan, pastabuffé eller träningslokaler. Men vi kom runt, min lilla grupp, min fadderkompis och jag. Vi höll tiden relativt bra. Man får vara glad för det lilla. Introfesten här hemma blev lyckad, sjukt bra uppslutning! Håll tummarna för att det ska hålla hela tiden ut.
 
Nu dyker jag. Hörs. Hej.

2012-08-30 | 02:39:14 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback