Fixarsöndag

Idag har jag extra ont i kroppen efter passet i fredags, den beryktade andra dagen. För att bota det så tog jag mig ut i solen för att tillsammans med mina sambos rensa och strukturera upp trädgården och garaget. Vuxenpoäng! Garaget blev supertjusigt och det finns huuuur mycket plats som helst att ställa in cyklarna på. Trädgården fick även den sig ett lyft. Bildbevis på det galna samboparet Klara och Hugo finns på facebook, enjoy!

Vi bestämde att vi var klara vid halv fem och då blev det fika med glass, bulle och kaffe till Eva och Adam. Den serien alltså, kult! Nu under kvällen har jag piffat med lite olika grejer och avslutat med ett Alcatrazavsnitt. Bara ett kvar nu, spännande!

Gaaalet skönt väder också. Jag har bara gått runt i lumpentröja idag, t-shirt i vissa fall. Det räckte med bara den när jag gick till skolan vid sexsnåret också, helt fantastiskt skönt. Vågar man säga att våren är här på riktigt nu? Inga fler bakslag?


2012-04-15 | 23:06:56 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Jag kollade också på Eva och Adam idag, så himla bra! Haha, saknar dig!

2012-04-16 // 07:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback