Att spela munspel

Hej hopp i lingonskogen! Här snurrar det på som vanligt. Sova lite för lite varje natt, vakna innan klockan ringer på grund av det våriga ljuset i sovrummet, öva i skolan, gå på konserter, träna och äta. Hänga i Prego över en kaffe såklart. Men typ så.

Imorgon har jag äntligen sånglektion efter ljusår av VFU som kommit emellan, grymt kul! Jag ska storma in med två slicklåtar och bombardera stackars Peter med tusen frågor om tips och trix på hur jag ska tänka, vad jag ska ändra, vad som är bra. Och så lite improvisation på det. Awesome! Planerar att laga spenatsoppa till lurre sen, kan bli instressant. Har ätit upp det sista ur min BJ-burk med glass, typ 400 kalorier bara sådär en onsdagkväll. Rätt på rövemn säkert. Men hey, är det lill-lördag så är det.

Har suttit och lyssnat på lite go Monica Z för att hitta en eventuell sökningslåt. Glatt överraskad faktiskt. Nu är det dock Swedish House Maffia som gäller innan läggdags. Greyhound, mmmm. Som om jag inte är nog speedad av glassen?

Hur kul vore det inte att lära sig spela munspel? Har suttit med Gustavs nu såhär på kvällskvisten, han ska även ha en bok till någonstans. Galet roligt att kunna slänga fram ett litet munspel ur BH:n på en konsert och dra av ett ruggigt solo a la Cookies' n Beans.

2012-04-18 | 22:34:06 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback