Jag ska lägga mig och sova hela dan

Vi gjorde något av vår dag till slut, karln och jag. Det blev bio, godis, sjukt god cola. Twilight, sista delen part one. Det råder delade meningar om hur filmen var, min man fattade noll så ni kan gissa vad han tyckte. Jag tyckte att den var mysig men rätt så pinsamt klyschig till och från. Men helt okej liksom.

Nu tror jag att vi strax går och lägger oss, sovmorgon för mig imorgon också, woho! Och om vi vaknar till liv hyffsat samtidigt som Emma så blir det mysfrukost och tända ljus. Imorgon ska jag banne mig köpa en glöggflaska så vi kan ha lite myspys på kvällen. Det är kallat till möte då vi känner att det börjar bli dags att bestämma vem som ska sova vart, vilka husregler vi ska ha och så vidare. Personligen så skulle vi alla kunna fortsätta sova tillsammans men det ser nog lite bättre ut utåt sett om vi kör på ett varsitt. Jag och John har invigt ett rum som har stått isolerat och kallt sen vi flyttade in. Men det är fint, kanske att man paxar det till sig sen...




Godnatt önskar jag & John (och Kristian från gympasalen i Immanuelkyrkan, Chicago)

2011-11-28 | 00:14:28 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback