Satisfaction is ment for you and me

Nu sitter jag hemma hos min mor efter en vända med min kära karl till och från Arlanda. Sällskap dit och själv hem. Avfärd sex på morgonen då John ville vara inne vid halv åtta för att lämna in väskan. Dock blev det någon missberäkning igårkväll vilket gjorde att vi kom iväg sent, John fick springa in till flyget och hans väska som inte hann bli incheckad fick följa med hem. Mitt nya uppdrag är att kolla upp hur bussgods funkar och om det finns en möjlighet att skicka upp hans väska på det sättet. Annars får jag ta upp den på söndag då jag far norröver. Jag hoppas på bussgods...

Igår var jag ute med Sandra och mös i Nynäs hela dagen vilket har resulterat i röda axlar och en snygg linnebränna men ack så mysigt det var. Och helt galet att inte behöva ha jacka eller tröja på sig utan att frysa. Jag som fryser ofta. Bäst att Norrland behåller det fina, varma vädret till jag kommer upp annars tänker jag strejka. Nu är det ännu en massa dagars ledighet framför mig och jag trivs som fisken i vattnet. Lov är bäst!

2011-04-26 | 11:02:32 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback