Miljövårdsdag

Idag har vi haft krattdag här på skolan och det känns i min arma kropp. Det gör ont på såna där konstiga ställen man inte trodde att man kunde ha ont på, typ precis under armvecket på underarmen. Jag menar, whoot?! Som toppen på moset har vi gehörsprov imorgon (fotnot: jag är hopplös!) och så har min vänstra axel fått för sig att den ska jäklas med mig, håller på och gör ont och grejer. Inge kuuuuul...
Något som är kul är att jag på fredag sticker till min karl, det ser jag fram emot. Senast jag var där, har bara varit där en gång - en dag, var det kanske inte världens bästa stämning. Men nu så, tjoflöjt!

2010-10-13 | 22:06:34 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback