See your eyes and hold you tight

Det är så himla trevligt att komma hem när man får träffa och skratta med fina vänner. Gårdagen bjöd på stadsmys med butikkikande, en Bellmanfika och en biofilm med bästa Sandra. Alice i underlandet är verkligen att rekommendera, 3D gjorde bara saken bättre. Den trevliga dagen fortsatte i Nynäs med en middag på Arena tillsammans med Robin, Kristian och Rebecca sen styrde vi kosan mot Söder enby och mys hemma hos Kristian. Det slutade med en övernattning för min del och jag kom hem för inte så länge sen. En supertorsdag med supervänner!

Nu ska jag ta en dusch och stoppa något i magen och sen far jag vidare med packningen till fiendeland och fina pappa och Karin. Mysfredag! Och imorgon far jag till min gubbe i Skövde för att hälsa på. Kanske att jag får skjuta något om jag frågar snällt...

Laters!

2010-03-12 | 12:26:14 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jennifertyllman

ägnade en liten tanke åt dig när jag var uppe i övik i helgen:)

hoppas du trivs där uppe, mysig lite stad!

2010-03-15 // 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback