One song glory

Igårkväll såg vi Rent i sexan och det enda jag funderar på är varför jag inte har lyckats förmå mig själv att se den förut. Den var så sjukt jäkla bra! Dock orkade jag inte se hela eftersom jag har gått och blivit pensionär och blir trött tidigt på kvällen. Men åh vad bra det jag hann se var. Och musiken! Den har blivit ännu bättre under natten och nu går soundtracket för fullt på spotten. Lyssna ni som har missat, sjukt bra!

Imorse har vi videofrukosten i femman framför Kalle och chokladfabriken och efteråt övade jag några timmar innan jag snodde ihop en snabb lunch. Efterrätt blev vaniljglass med hallon och varm chokladsås och nu sitter jag här och laddar inför nästa övningspass. Först lite facebook, bloggar och Rent.

2010-03-27 | 15:42:05 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

Såg den på bio när den kom! Den är så underbar, kan texten till alla låtarna! Och så fick jag dvdn i födelsedagspresent när den kom :D Nu måste jag nog ta och se den ikväll, det var så längesen!

2010-03-27 // 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback