Jag vet en vän som är lika mörkrädd som jag

När solen skiner ute så sätter man på Ted Gärdestad och låtsas att det är sommar. Vilken chock man får när man kommer ut sen, varje gång, men det är trevligt ändå. Idag ska jag hitta beyond Retro på söder och njuta av Monkis två butiker. Myrornas på söder och Sveavägen. Lisa Larsson på Hornsgatan. Oh lala!

Trots att det ibland blir lite lite sömn i Mellansel, umgänge går ju före alla gånger, så är det skönt att jag har skaffat mig sömnvanor. Igår gick jag och lade mig vid halv tolv och vaknade pigg och utvilad kvart i nio. Några timmars skön slummer utan att vara en sjusovare. Och nu ska jag rusa mot tåget, wiho!

2010-03-09 | 10:08:16 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback