Åsnepojke

Sitter här i min ensamhet under min lillasysters loftsäng där hon ligger och pratar. Lyssnar lite på Donkeyboy såhär innan sängdags. Det är helt sjukt vad trött jag är på kvällarna. Igårkväll var jag sjukt pepp på att se Wallanderfilmen men jag somnade redan i första reklampausen och väcktes av mamma när filmen var slut. Typiskt! Dessutom har vår soffa en något så sjukt stark dragningskraft vilket gör det extra svårt att ta sig ur den. Jag slumrade alltså en stund till innan jag lyckades resa mig, bli pigg och titta på Oasis live på MTV och sista avsnittet av Band of Brothers på tvåan innan jag gick och lade mig. Klockan halv två. Kanske därför jag sov till halv tolv idag?

Därför ska jag nu inte bli så långvarig här utan masa mig i säng så jag kommer iväg till stan i lagom tid imorgon. Mys!

2010-03-08 | 22:44:35 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback