Nytt som är gammalt

Idag har jag försökt att städa upp och plocka undan i vårt rum. Mellanselsväskorna har fortfarande överhanden, dock endast de med prylar i och jag har ingen aning om vart de kan ställas. Kläderna var bara att trycka in in garderob och byrå men alla Gottneprylar, smyckeslådor och annat. Det finns fortfarande två kartonger att hämta hos mormor och morfar, sen är det dags att flytta alla nio fulla kartongerna till Simonas tomma källarförråd. John och jag kommer knappt att behöva köpa något alls till vår framtida lägenhet, det mesta finns i de här kartongerna. Vår lägenhet kommer att bli fylld av Gottne second hand, romantiskt blommigt och färg. I like it! Hoppas bara att han också gör det.

Jag ska ta tag i rummet imorgon igen men nu tänker jag slå mig ner i vår nya enorma soffa med en kopp te. Livet är allt bra skönt!

2010-06-14 | 20:42:58 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback