HEEEEELG

Åh, sååå skönt med lite ledighet till en stackars kallskänka! Å andra sidan hade jag och min gubbe en superhärlig dag på sjön igår men nu är det ledigt i två dagar på raken och det gillas skarpt! Imorgon far vi först till Tibble och Täby för Louises konfirmation och sen tillbaka till Nynäs för att gå på kalas hos mormor och morfar som båda har fyllt år under veckan. Jag har hört rykten om att det vankas vaniljbullar och det tackar jag inte nej till. Inte sällskapet av min finfina släkt, på båda sidor, heller. Tur att vi alla bor så nära varandra ändå...

Nu har jag precis kommit hem från jobbet som salladsmaster på Kvantum, enjoy era pastasallader people! Nu ska jag sluta hänga framför datorn och sticka ner till likhamnvik och fixa så min rumpa passar bättre till mitt ansikte. Jag kan säga att efter gårdagens reflekterande vatten så har jag idag lyckats att matcha ansiktet med min röda kockjacka alldeles utmärkt. Nu ska fläsket stekas!


2010-07-16 | 16:12:48 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Min sockertopp, vad gör du mellan 16 och 18 augusti?!

Jag och vår kära Anka tänkte hänga i Sthlm de dagarna och vi ska leka med dig! Säg att du kan! I call u!

Smack!

2010-07-21 // 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback