Honey, I'm home!

Back in Mellansel, safe and sound, tack vare Erik. Snällerik som erbjöd skjuts! För övrigt borde vi få pris för bästa packarna. Det fanns inte mycket plats kvar i bilen när vi lämnade centralstationen. När jag kom ut till bilen och såg hur mycket packning det var var jag nästan säker på att jag skulle bli tvungen att ta bussen upp istället eftersom jag såklart var den som hade mest. Som tur var slapp jag det. Nu är det som om vi aldrig har varit ifrån varandra. Femman är sig lik. Förutom att mitt rum luktar avlopp, handfatet är boven men jag har fått lite joks av Malin som ska hjälpa. Ska dränka det i Alloren innan jag ska lägga mig.

För övrigt så har jag packat upp alla tusen saker, mest kläder såklart. Ni känner väl mig? Jag passade dessutom på att möblera om rummet innan. Ni vet, nytt år nya möjligheter, förändringar? Jag börjar med mitt rum och jag är nöjd. Plus är att jag får sova nära elementet eftersom sängen nu står framför fönstret. Värmen har ju varit avstängd under lovet så mitt rum är inte så varmt som det borde vara... Imorgon börjar skolan igen, wiho! Och det blir fullt upp redan från början med spelning i Nordmaling nästa helg. Och sen drar vi på turné!

Nu ska jag äntligen få raka mina ben!

2010-01-10 | 23:18:19 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback