Animals

Om man hittar damm i håret när man ska duscha då har man städat ordentligt! Nu är jag i alla fall nöjd, allt har fått sin plats och det ser inte för plåttrigt ut. Men om jag ska ta hit fler grejer (gud förbjude!) så är det dags att ta hem saker härifrån. Mitt rum är fullt!

Kommande vecka är en så kallad spelvecka, vi har alltså inga lektioner utan repar bara järnet dagarna i ända. Barnprojektet som prio ett alltså. Förhoppnigsvis även lite gospel eftersom vi har en konsert att tänka på, två till och med. Fredag i Övik och lördag i mysiga Nordmaling. Och John kommer också, fina gubbe! Tyvärr kommer han nog få spendera fredagen på mitt rum medan vi kör barnkonserter i Övik men det kan nog kompenseras med tacos till middag som Tingsan serverar och en mysig kväll. Massage och tända ljus, vad sägs gubbe?

Nu är det hög tid att sova! Imorgon startar dagen med en promenad och Kings of Leon i lurarna. Natti!

2010-01-17 | 23:43:54 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Det låter underbart du :D

2010-01-18 // 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback