Need you all the way

Efter några om och men så är jag och min karl äntligen hemkomna till snötäckta Nynäshamn. Jag är ledsen Norrland men just nu så äger min lilla hemstad i snö. Jisses vad mycket det är!

Bussresan igår blev längre än väntat, två timmar sena blev vi till slut. Jag var dock inte någon som led, jag hade ju min varma karl bredvid mig att luta mig mot och värma mig/sova på. Det gör så enormt stor skillnad om man får sitta bredvid någon man känner när man ska långt med buss. Man har som så mycket mera plats på något vis för man slipper oroa sig över att själv ta för mycket. Riktigt trevligt med ett resesällskap som slänger upp datorn med film på också. Och som har köpt Polly. Han vet hur man gör en Amanda glad han.

Efter att ha tagit en lång sovmorgon och dragit oss ännu längre så tog vi tuben från Solna till Gamla stan för lite julklappsshopping. Båda fann till dom som inte hade fått några ännu och sen vart det pendeln ner till Nynäs. Och vilken tur vi hade! Tåget som vi tog gick som på räls hela vägen ner, inte en extra minut någonstans. Att vårat tåg egentligen var ett tåg som var en timme försenat gjorde ingenting, så länge jag kommer fram smärtfritt.

Imorgon är det dagen före dopparedagen, redan. I år igen. Men vilken mysig jul det kommer att bli, I can feel it!

Godnatt

2010-12-23 | 00:25:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback