Sommarnojja

Solen skiner än och eleverna på Mellansels folkhögskola springer runt utan jackor i solglasögon eller sitter utanför femmans öppna dörr och steker med olivoljan i högsta hugg. Jag tyckte att det var dags att packa upp väskan och nu har jag fastnat framför datorn. Dock har jag öppnat fönstret på vid gavel och lyssnar på inspelningarna från Peter och Evas sommarturné för några sommrar sen. Strax springer även jag ut i solskenet och njuter. Deon har hitills klarat av ett halvsvettigt gospelrep med komp och sen korrerep i gymmet och jag luktar fortfarande fräscht som en sommaräng. Det bådar gott Nivea!

2010-04-12 | 13:47:11 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback