När jag trodde att jag visste allt

Jag fick ett litet ryck och passade på att titta i mina gamla halvskrivna dagböcker som ligger i skåpet och skräpar. Nu har jag ju bloggen som jag skriver i men jag känner att jag nog ska ta upp dagboksskrivandet igen, i bokform. Där man verkligen kan skriva allt. Och hur kul blir det inte att skratta åt det jag skrivit om fem år? Det är det jag har gjort ikväll för övrigt, skrattat. För oj, oj, oj var mycket tok jag skrev när jag var liten och tyckte jag var stor. När jag visste mycket mer än alla andra, var olyckligt kär och så vidare. Här kommer några trevliga urval:

Kära dag-bok. Jag får inte vara med och leka.
                     
Kära dagbok. Nu ska jag bireta något jätehemlit. Jag har jett en dagbok till Hamilton och Hamilton är en kille. Så derför får han en dagbok för att han är kille. Hejdå dagboken.

Kära dagbok. Josefine är stökig och hellknäpp. Nu blev Lina hellknäpp.

Kära dagbok. Jag har inte skrivit i dig på ett tag. Snart ska jag börja fyran och senast jag skrev i dig var i ettan. Men jag ska berätta vad som har hänt. Mamma och pappa har skilt sig. Jag har blivit ihop med Linus. Det har verkligen hänt massor. Hejdå dagboken.

Och den jag, Jossan och mamma lade oss dubbelvikta av garv när vi läste.

Sebbe, sebbe vart är du? Jag hungrar efter din kärlek!


Ibland var jag allt bra när jag var liten. Nu är det dags för mig att duscha och bädda sängen så jag kan få mig lite sömn. Imorgon har jag en dejt med min kära far inne i stan, mycket trevligt! Godnatt!


2010-04-08 | 00:04:15 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mickis

hahahahhaha "

Sebbe, sebbe vart är du? Jag hungrar efter din kärlek!" fan vad kul :D kanske borde gräva fram mina gamla också! puss på dig

2010-04-09 // 01:52:00
» Johanna

Jag flabbar också här framför datorn! :D



snart ses vi söt-nöt!

2010-04-09 // 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback