I will bless the lord

Det blev tyvärr ingen vinst igår, inte för något lag från Mellis. Nördhampnäs tog alltså hem allting men vi misströstar inte. Vi var grymma!

Idag var jag och min träningskompanjon tillbaka i gymmet och det kändes i min arma kropp att det var ett tag sen. Jag som skulle bli fit for summer -10... Men än är det inte försent! Det hela slutade i alla fall med att jag låg och djupandades på en matta och Kim mådde illa. Vilket radarträningspar!

Nu sitter jag och gör ingen nytta medan jag äter en apelsin, lyssnar på en ny gospeldänga som vi ska köra på blåsprojektet. Grymt bra för övrigt. Nu ska jag göra myself useful. Laters!

2010-04-20 | 11:31:25 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback