Tröttmössa

Nu ska jag strax gå och lägga mig, kan ni fatta. Usch, vad jag är trött om dagarna. Inte hela tiden såklart, dock ser jag ut som en trött zombie hela tiden. Nonstop. Och dagens körlektion ska vi inte prata om! Låt oss bara säga att jag hade kunnat somna på två röda. Slut med för få sömntimmar, i alla fall för en dag. Duschen och värmen från sängen kallar och jag säger inte emot.

Jag känner mig lite duktig eftersom jag snart är klar med två uppgifter av tre i teorin. Den ska å andra sidan in imorgon men det jag inte har gjort var inte så superviktigt. Jag har bland annat skrivit en egen visa av en dikt och gjort den fyrstämmig. Inte för att någon kör någon gång kommer att sjunga den, aldrig någonsin! Lite bra är jag minsann. Och hörrni, igår snöade det litegrann. Det var inte regn eller hagel i alla fall! Imorgon får det allt lov att vara fint väder för då ska hela skolan ut och kratta löv och göra fint i skolområdet. Rektorn passar på att låta en grupp kratta hans tomt, vad tycker man om det egentligen? Bara han är med och hjälper till är det väl lugnt...

Nu måste jag rusa, sängen klockan tio var det! Nattinatt!

puman, miss you <3

2009-10-13 | 21:41:01 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» pums

aaw :( <3

2009-10-14 // 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback