Slappa söndag

Hallå i höstrusket! Eller det kanske bara här i norra Sverige som det är kallt, blåsigt och minusgrader? Fast så kallt tycker jag nog inte att det är, egentligen, och det känns ju bra. Det blir ju tydligen trettio minus här ibland, eller ganska ofta tydligen. Jag är redo! Måste bara få upp riktiga vinterjackan först.

Konserten i fredags var så bra och det var såå kul! Pappa och Karin hann, till och med tio minuter tidiga var dom. Från Sollentuna till Gottne på fem timmar och femtio minuter med ett matstopp på vägen. Fast ett jäkla snabbt ett förstod jag. Jag fick en liten presentpåse från farmor och farfar med en starbuckstisha och musikörhängen, muchas gracias! Direkt från Thailand! Efter konserten for gospel hem till Mellansel och kilade sen vidare till Martins mysiga etta och hade trevligt fram till småtimmarna.

Gårdagen spenderades självklart med papi och Karin. Jag visade skolan och vi tog en prommis runt Kalkonen (såklart!), fikade på UH i stan, strosade och åt sen middag och mös på deras natthärbärge, Bredbyns Gästgiveri. Grymt god mat och mycket trevlig ägare som var allting från servitör, kock till bartender. Där åt vi också frukost tillsammans imorse och sen var det dags för de käraste tu att fara hem till handboll. Precis som det ska vara alltså :) Det var super och bäst att få träffas igen, har ju ändå inte gjort det på sex veckor. Helt sjukt egentligen. Tack fina, fina pappa och Karin! Nu längtar jag extra mycket till lovet då jag får träffa dom igen och självklart träffa min fina mamma. Som jag saknar såklart. Och dom odrägliga syrrorna...

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Känner att ett sockerfall är på G så det blir ner till Konsum för att fixa lite snabbt socker, mat till dagen, öva piano till tisdag och tvätta. Men det är typ det. Och ta en promenad kanske? Ikväll ska vi i alla fall basta, det har Malin och Annika lovat. Ha en skön höstdag allihopa!

Och tack puman för tidningen, den gav mig en njutningsfull halvtimme mitt i den stressiga konsertveckan! Kommer det något brev snart som jag kan sätta mig med? Snart får vi äntligen träffas! <3

2009-10-11 | 12:33:54 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

fin va?



http://stayhard.se/Product.aspx?productID=23395&categoryId=2261



men inte lika fin som du <3

2009-10-11 // 14:39:14
» Mellan syrran

Odräglig?! :O

2009-10-12 // 11:31:44
» Bonusmamsen

Tack själv darling!! Helt supermysigt att få se hur du har det!Ser fram emot att få komma tillbaka!

Pussar på dig :o)

2009-10-12 // 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback