Funny tuesday

Man kan inte alltid ha tråkigt när man har övningsvecka. Inte för att öva är jättetråkigt, bara lite. Därför ser man till att göra något kul också. Alltså for jag, Malin och Christopher till Paradisbadet i Övik. Vi fick låna Eriks bil in och inhandlade lite matsäck bestående av kakor, bröd och mjukost med feta och soltorkad tomat innan vi hoppade ner i bubbelpoolen. Vi tänkte att det var ett smart ställe att börja på. Kanske inte märkte vi sen när det var sjutusan kallt i den vanliga poolen. Dock kom Malin på den smarta lösningen att simma ut till utomhuspoolen först och sen åka kanor. Funkade som en dans och jag kan säga att jag fortfarande har ont i näsan efter allt klorvatten som har åkt upp där. Vår matsäck var mumsig och på hemvägen tog vi en supersnabb shoppingtur i Gottne där jag råkade inhandla en oversize skjorta. Till mitt försvar vill jag faktiskt säga att jag har velat ha en sån superlänge. Men nu får det vara slut på "råkandet". Men den kostade bara fyrtio kronor också. Lukten av vind får man på köpet. Håller jag på att förvandlas till Underbara Clara? Jajamensan fattas bara!

Nu vankas fika och Twilight!

2009-10-20 | 19:34:17 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback