The drugs don't work

Jag har ingen aning om var denna dag tog vägen. Den bara försvann. Jag blev i alla fall precis klar med teoriläxan som ska in imorgon. Uppgiften var att skriva körstämmor och jag kan helt ärligt säga att i nuläget har jag ingen aning om det blev bra eller dåligt. Efter allt lyssnande om och om igen så låter allt bäst och skit på samma gång. Till slut gav jag i alla fall upp och skickade iväg skiten. Nästa gång ska jag börja tidigare, som vanligt...

På tal om lyssning så lyssnade och tittade vi på inspelningen från vår första konsert i Gottne. Helf är det enda jag kan säga! Note to self: SJUNG, inte skrik... Min ibland inte så klara stämma hördes väldigt högt över de andra stackarna ibland. Och mitt solo måste jag verkligen lyssna in så jag blir mer säker till på lördag och öppet hus. Man vill ju inte att gubben ska behöva skämmas för sin tant!

Nu ska jag öva lite, som det varit väldigt dåligt av idag, och sen kasta mig i säng tidigt. Imorgon blir det gym!

2009-11-10 | 20:59:03 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback