Skymning

Häruppe i norr kommer det snart att aldrig bli ljust på dagarna. Jag tycker att det är dunkelt redan nu. Om man vill se ordentligt måste lampan tändas, under hela dagen. Inte mig emot när man ska sitta inne och mysa dock passar det mig mindre bra när jag ska vara pigg på dagarna. Mitt huvud har inte kommit fram till Mellansel än tror jag. Imorse låg jag och snoozade så smått och kom sen på att jag börjar tjugo minuter tidigare än vad jag trodde igårkväll när jag ställde larmet. Jag som tänkte ha gott om tid på mig fick slänga på en klänning och borsta tänderna på fem minuter och springa iväg till pricken. Nya låtar idag, gitarr på Basket case. Wie!

Idag har jag varit duktig och övat. Och nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig så jag kan vara duktig och gå upp tidigare imorgon för att öva innan fikat. Lyssnar för övrigt just nu på soundtracket till Twilight. Mucho bra!

Godnatt alla fina!

2009-11-03 | 22:43:59 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback