Operation morgonpigg

Amanda är trött. Med stora bokstäver, TRÖTT! Orsak: uppe med tuppen halv sju för att gymma. När klockan ringde låg jag nog i säkert fem minuter och velade fram och tillbaka. Ska jag eller ska jag inte? Det är ju så skönt att ligga i sängen. Men någon gång måste jag börja så jag lyckades skärpa till mig till slut. Men att gå och lägga sig sent funkar inte om man ska vara uppe tidigt. Sova middag funkar inte heller, det är ju då man har tid att öva. Det känns inte riktigt som att tiden räcker till till allt som jag vill/måste göra. Träna, öva, gå i skolan och umgås. Umgås gör man ju på kvällen när alla övat färdigt, typ halv tio. Då kanske jag egentligen borde gå och lägga mig om jag ska orka upp. Nu förstår jag hur stressigt människor som jobbar och har familj har det. Man har helt enkelt inte tid att hålla sig i form eller ha några intressen...

2009-11-10 | 14:30:41 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback