Hej hopp gummisn...pp!

Jag ska skaffa mig en träningskompis, helst Mailn. Tack vare att vi hade bestämt att vi skulle upp tillsammans så gick det faktiskt riktigt lätt att komma ur den varma sängen. Och hur duktig känner man sig inte nu? Jag är duktig, jag är bra, tralala... Vi drog en vända i gymmet (jag förväntar mig träningsvärk i axlarna imorgon), åt lite frukost och gick på morgonandakten. Mysig start på en förhoppningsvis bra dag. Efter duschen så låg jag i sängen och bara njöt en stund innan jag gick upp igen för att ha teorilektion. Nu känner jag mig pepp och ska gå och öva.

Idag får jag äntligen prata med gubben, yey! Och imorgon kommer han hit! Ännu bättre!

2009-11-12 | 11:15:34 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback