Körsbärsträd

Ojojoj, vad det blev tidigt imorse. Ojojoj, vad trött jag var. Ojojoj, vad trött jag såg ut att vara. Ojojoj, vad jag borde ha sovit på tåget. Men det gjorde jag ju såklart inte. Varför utnyttja den tiden liksom? Totally onödigt.

Jag och syrran, som var på Beyonce igår, fick skjuts av vår snälle papi till Årstaberg där vi tog tåget ner till Nynäs. Klockan 06.55 gick det därifrån. Jag brukar sitta och hänga över min kopp te vid den tiden på morgonen. Kan ni förstå att jag imorse redan var påklädd, sminkad och hade borstat tänderna. Och varit uppe ca en timme? Hujedamig säger jag bara...

Nu ska jag i alla fall vara duktig och jobba på om Mats Paulsson så det blir klart. Ännu en grej att stryka från listan, check! och idag är min gubbe snäll och lånar ut bilen. Jag ska nog fråga lite snällt om jag får ta den till träningen i Tungelsta ikväll. Skönt att komma dit och hem snabbt. Måste ju hinna plugga det sista till religionen.

Idag kommer det ligga där och vänta...

2009-05-14 | 08:56:43 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback