Mörker

Man blir superlurad när solen skiner och det är ljust ute. Klockan är ju för bövelen snart halv sex, det ska vara mörkt! Enligt Amanda som är tidsoptimist. Om ca en timme måste jag gå om jag ska hinna i tid till samlingen.

Va?

Är klockan halv sex? Men det kan den ju inte vara, det är inte mörkt än.

Om jag fortsätter såhär kommer jag aldrig komma i tid. Nu ska jag ut till vardagsrummet där resten av gänget befinner sig och parta till melodifestivallåttarna. John frågade lite fint för ett tag sen ungefär hur länge vi brukar spela den skivan innan vi tröttnar. Till sommarn ungefär skriker jag för att överrösta Malenas opera. Han behövde inte "skrika" ut sin suck, den hördes ändå...

Min fina gubbe som jag älskar så mycket!

2009-03-20 | 17:29:08 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

haha :D

2009-03-22 // 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback