Regn är blött

Okej, nu tycker jag att vi alla tar och ber till vädergudarna. Ge mig soooool! Till er som jobbar på dagarna och helst vill att vi som är lediga ska få skitväder, be för mig ändå. För nu orkar jag inte med något mer regn på nätterna. Spöregn, motvind, dropp från näsan, blöta tidningar. It sucks! Så nu allihopa, snälla, ber vi till vädergudarna om åtminstone uppehåll på nätterna.

Förutom att jag är lite surig om nätterna så mår jag alldeles utmärkt nu. Sov ut till klockan tolv, hur skönt, och planerar att komma ut i fina vädret. Kanske balkongen, kanske promenad. Min stackars grekiska bränna håller sakta på att falla av eftersom min kropp aldrig får se några solstrålar. Och vem behöver solkräm nu? Inte jag, om inte en liten sexa för strålningens skull. Iväg, iväg, iväg!

2009-07-10 | 13:06:53 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback