You're such a foxy dancer!

Så skulle jag säga till min man om jag såg honom dansa på estetisk verksamhet på fredagseftermiddagarna. Teach me some smooth moves, will ya?

Den här dagen har flygit iväg, tack gode gud. Min chef har varit här med kunder hela dagen och han gick precis ut genom dörren. Fyrtiofem minuter kvar till jag kan låsa dörren och tralla härifrån, till Solna. Pappa och Karin ska på femtioårs-kalas så vi tjejer har lägenheten för oss själva hela kvällen. RAAAAVEEEEEE! Som om jag skulle orka det? Och förresten, rave med småsyrrorna, hur låter det? Vi kommer ha slocknat i soffan som små ljus allihopa innan klockan slagit tio, var så säker.

En sak som jag glömde att skriva igår i bloggen. Årets händelse, jag vet att det bara har gått knappt en månad, som tog plats på matchen igår mot Enköping. Efter tjugotre minuter av första halvleken, nästan när den var slut alltså, fick jag ett kort. Och inte vilket som helst, RÖTT KORT! Usch, vad jag skämdes. Jag gjorde inte ens något fult, om något så borde jag ha fått två minuters utvisning. MAX! Jag ringde till John så fort jag kommit av planen, ifall han hade hunnit vända, men dom var i princip redan framme. Men jag fick ju träffa mannen litegrann så det var trevligt ändå.

Nu ska jag fixa klart till stängningen. Snart på väg hem, tjoho!

2009-01-24 | 15:22:56 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback