Tätt, tätt

Ojojoj, nu kommer inläggen tätt här! Inte ens en timme sen det senare. Om jag bloggar i den här takten kanske det blir fler som läser. Och om jag blir känd kanske.
Tiden rullar i alla fall på litegrann, snart får jag sluta och åka hem. Ta en varm, ångande (förlåt mor) dusch i minst en kvart! Nu hoppas jag bara att det inte är någon som kommer in och bestämmer sig för att vara klar fyra. Min tub går fem över om jag ska hinna med tåget... Please?

För att få tiden att gå kollar jag outfits från bloggar jag läser. Super med inspiration till kommande dagar! Dessutom får jag en vid bredd eftersom dom jag läser har så olika stilar, good for me. Mixtape!

Förhoppningsvis får jag pussas med min man när jag kommer hem, han med alla specialiteter. Me like!

2009-01-17 | 14:51:36 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback