Fiesta i skuggan

Idag har det inte blivit så mycket blogg, jag har nämligen inte jobbat. Likt förbannat gick jag upp kvart i sju, satte mig på tåget (hyffsat pigg ändå, hur jag pigg jag såg ut kan man dock ifrågasätta) bara för att finna en Annelie bakom disken när jag kommer fram halv nio. Dubbelbokning, schemakrock. Jag gammalt schema, hon det nya, förändrade.
Ja ä int bitter!

Vi tröstade oss med en kaffe, hjälptes åt med tvätt och hade allmänt trevligt. Som straff för att dom fick mig åka dit i onödan, jag har inte fått ett schema nämligen utan följt ett annat jag trott varit rätt, så jobbade jag till klockan tolv. Tre betalda timmar alltså, bättre än ingenting. Men något som är ännu bättre, jag är ledig imorgon! Tjoflöjt! Jag får sova uuut!
Och på kvällen är det kalas för släktingar, får se ifall mannen vågar sig på att följa med ut till Nederfors.

Nu är det strax middagsmys framför Madagaskar 2 och ikväll är det final i körslaget. Kulkulkul! Samtidigt ska vi hålla tummarna i soffan för John & Co som spelar bortamatch i Kallhäll. Dom åkte dit i en buss som kallas bordellbussen för att den har en jättestor "säng/soffa" därbak. Eller ett jättestort baksäte.
"Vet du hur skön den här bussen är? Vi ligger typ och sover på varandra"
Mhm, uppvärmning alltså...

2009-01-31 | 16:57:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback