All at sea

Nu har jag gjort viktiga saker som att fixa en låtlista på Spotify här på jobbet. Med låtar som man kan spela i repan, där dom vill att det ska vara soft musik, och som jag tycker är bra. Nu spelar det ju ingen roll vad jag tycker egentligen men nu när det bara är jag så unnar jag mig den lyxen att lyssna på musik som jag kan nynna med i. Hitills har det bara blivit Jamie Cullum, Lars Winnerbäck och Eva Dahlgren. What?! Inget Peter Jöback?! Nej, han kan jag lyssna på någon annan gång...

Pappa vill att jag ska skriva en lista på personer jag vill ska komma när jag tar studenten (HELF!). Där skulle inte en Peter sitta fel i alla fall... Ska nog kila hem till Hallandsgatan och bjuda honom personligen. Om han inte flyttat till New York än. Får nog kolla hans hemsida och se ifall han är ledig den sjätte juni.

Nu: VÅLDTÄKTER i massor!

2009-02-08 | 12:11:53 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback