Första december

Imorse var jag uppe kvart över sju för att kolla på julkalendern och äta första paketet i min paketkalender, en Kalle Puling. Jag satt med mitt täcke och Annika kom upp i morgonrock. Och den var faktiskt inte fy skam, det tycker jag inte. Fast dom kan ta bort sångerna. Tio över åtta var det dags för nästa kalender, Sunes jul. Hela vår soffa var full med gosplare och Olivia som kommit upp för att titta. Myspys på morgonkvisten gillas! Det blir inte sämre av att det ser ut som ett vinterland utanför med sex minusgrader. Vintern har äntligen kommit! Snart åker soppåsen på och vi far ut som tåg i bilbacken, wiho!

Nu ska jag fortsätta fixa med en liten present till John...

2009-12-01 | 14:23:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback