Dan före dopparedan...

...är snart slut, den längsta dagen på året. Så var det förr i tiden i alla fall vill jag minnas. Det var precis som i Sunes jul, ingenting var roligt och man bara väntade på att dagen skulle ta slut. Det är i och för sig när dom väntar på klapparna, om jag minns rätt, men exakt så kände jag dagen innan julafton. The BIG day. Denna dag har dock flugit iväg och jag hann inte måla naglarna. Ryggont har jag fått efter att ha suttit instängd på mitt rum och slagit in julklappar. Det är så roligt att ge dock så det är lätt värt det. Alla gånger.

Nu sitter vi i familjen + gubben uppflugna i soffan, utom Lina som ligger och sover på golvet, och tittar på första sagan om ringen. Jag ska hämta te och längta till imorgon. För lite pirrigt känns det allt!

God jul på er mina kära femton läsare!

2009-12-23 | 22:54:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback