To lazy for everything

Nu måste jag nog ta och skärpa mig. Det finns en massa grejer som jag måste fixa typ som betala studentfotona (påminnelse på dom, ajabaja!), ringa Comviq och kolla om jag kommer ha någon mottagning där uppe i skogen, fylla i blanketter, köpa nödvändiga saker etc etc. Å andra sidan åker jag ju inte förrän nästa vecka, på söndagen. Det är ju nästan två veckor. Jag har gott om tid...

Idag ska jag i alla fall betala fotona annars kommer mor att skälla på mig. Sen ska jag fixa lite med en grej till min man. Ikväll är det i alla fall TV:n och so you think you can dance, tjoflöjt!

2009-08-18 | 15:21:35 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Papi

Hej älskling!

Kolla http://www.tele2.se/mobiltackning.html gällande täckningen...

:o)

2009-08-21 // 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback