Värme

Kom för en liten stund upp från tvättstugan. Solen har kommit över till min sida av gatan så jag fick komma ut från skuggan den här gången. Och jävlar i min låda vad varmt det var! Om jag är riktigt snäll kanske jag lyckas flirta till mig en glass av min snälla man på vägen hem. Idag stänger vi tidigare! Bestämde jag...
Nu är jag inte ensam längre heller, mannen är nere i gymmet och bygger muskler. Trevligt med "sällskap", mycket trevligare än att vara själv. Det är väldigt skönt just idag också för det blir inte alls mycket att städa. Ingen har ju typ varit här. Och snart får jag äntligen komma ut i det sköna vädret!

Tjoflöjt!

2009-04-11 | 14:39:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback