Sunny sunday

Det var minsann lika skönt ute idag också, härligt! Jag fick iofs lov att gå ganska snabbt till tåget imorse, as usual, och blev då lite varm men det är ändå varmt ute. Och jag hade varken mössa eller sjal! När jag satt på tåget kom jag på en sak Antonia sa i fredags nämligen att det skulle bli sommarvärme i helgen. Inte sommarvärme sommarvärme som ni kanske förstår men att det skulle bli upp emot 15-16 grader i alla fall. Och sol förstås. Det verkar som att hon hade rätt.

Idag har jag mumslunch bestående av kycklingsoppa och en baguette. Inte från middagen igår utan från Konsum här nere på hörnet. Sen ska jag piffa med alla skåpsnycklar jag ska märka. Så ser min dag ut idag. Kanske råkar bli någon liten Elle också om jag har tid och lust. Efter jobbet så ska jag köra hem och sen får vi se vart kvällen tar mig. Jag hoppas på en film i soffan med fruktsallad, glass och hemmagjord chokladsås.

2008-09-21 | 11:15:06 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebbs

im back on blogg

2008-09-23 // 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback