Glass eller promenad? Det är frågan...

Detta lilla scenario pågick i mitt huvud när jag skulle hem från skolan. Jag hade känt ett enormt sug efter en glass på gemun och tänkte fixa mig en när jag skulle gå hem. Att jag skulle gå hem hade jag redan bestämt. Glass? Inte glass? Jag har faktiskt varit onyttig varje dag hitills. Choklad i måndags, kakor i tisdags, bulle igår. Nu får det vara slut! Å andra sidan kanske det inte blir så mycket i helgen eftersom det ska spelas handboll för hela slanten. Glassen uteblev btw...

Imorgon är det fredag - fredag som i fantastiska fredag! Skola och träning som vanligt med sen blir det roligheter för heeela slanten och det kommer bli grymt! Dessutom har jag ju en Sandra med mig vilket blir ännu roligare. Halleluja för roliga fredagar!

Inget speciellt har hänt idag förutom att syrran har gjort en bild till mig i photoshop som dom får lära sig i skolan. Sött!

2008-09-25 | 16:02:08 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback