One

Godmorgon!
Det är förmiddag, I know, men för mig känns det som morgon. Jag har gruuuus i mina ögon och är allmänt hängig. Hade jag fått bestämma hade jag legat hemma i soffan med Karin och mofflat i mig tårta och andra rester från igår. Å andra sidan kanske det är bra att jag är här då så slipper jag få ett eller två extra kilon.

Gårdagskvällen var hur kul som helst!! Fast jag tror inte att det var så många som visste vem jag var över huvudtaget eftersom jag kom senare än de flesta och satt i köket hela kvällen. Jag kände ingenting då men nu börjar min rumpa ömma litegrann. Jag, syrrorna, Matilda och Kristopher satt som sagt på golvet och drack fruktsoda. A, K och J - the partycrue! Med måtta måste tilläggas! Inga fyllon här inte! Eller, nja, kanske ett... Och det var inte de fyra yngsta...
Pappa blev för övrigt väldigt konstig, tror att även de hade med mängden alkohol att göra. Fyllefarsan, gölle du!
Karin måste få en eloge, förutom för pajerna kanske som bakades av någon annan, för all mumsig mat! Nu var ju jag som sagt inte med och hjälpte till innan så jag vet inte om hon gjorde allt men mycket vet jag att hon gjorde. Gratzie!

Mot tvättstugan, framåt marsch!

2008-10-19 | 11:19:32 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback