Moment of truth

Det blev som det alltid blir när jag kollar på skräckis. Jag sitter med handen framför ansiktet efter ungefär tjugo minuter och fram till eftertexterna rullar. Och då är jag snabb på att stänga av eftersom det alltid är så läskig musik. Blä! Men filmen var i alla fall bra, inte sådär otroligt jätteläskig. Jag kunde sova efteråt, inga mardrömmar.

Det snöar. Det är disigt. Det är tre minusgrader. Det blåser litegrann. Och jag ska åka Zip Line. För er som inte vet det så är det en linbana. En linbana som är ca 300 meter över marken med en fart upp emot ca 70-80 km/h. Jag vet inte ifall det är idealiskt väder för detta äventyr, det återstår väl att se. Håll tummarna för mig!

2008-10-30 | 12:16:46 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback