Datakunskap...

...yet again och jag bloggar as usual. Kristian och jag sitter och berättar om våra helger. Dessutom har han ritat en alldeles fantastiskt bild i paint, a true artist det där!

Imorse vaknade jag först klockan fem av världens hostattack då det kändes som att hela min  mage skulle följa med upp. Jag drack massa vatten men det tog aldrig slut kändes det som. Men efter ett tag slutade jag och kunde sova en timme till. Annars har morgonen varit som en helt vanlig måndag, förutom att det här är den sista "vanliga" måndagen för oss esteter eftersom vi får börja repa nästa vecka. Det enda som är kvar för mig då är naturprovet och sen är det musik som gäller för hela slanten. Måtte jag bara bli frisk till dess!

Idag är första dagen på handledarkursen som papi och jag äntligen ska gå på. Asroligt! Snart får jag köra bil! Målet är att även klara teoriprovet innan första september så det blir till att plugga i sommar men jag kommer ju ha gott om tid. Det blir inte så mycket jobb som jag hade hoppats, två veckor på gymmet och sen hjälpa till att måla uppe hos morbror i ösmofors, fast det känns ändå skönt. Jag kommer ju ändå förhoppningsvis ha ett helgjobb till trean så på så vis kommer jag ju ha lite pengar i alla fall. Mindre jobb = mer annat roligt, så det går ingen nöd på mig...

Undrar ni varför förra inlägget var döpt till trasig tunga? Jag nämnde ju att jag åt en och en halv påse halstabletter, vics blå. De har nog frätt på min tunga för den är alldels trasig på sidorna. Några helande kyssar från mister och den är fixad! Fast varje gång jag kysser honom så tänker jag på alla mysiga förkylninsbakterier som jag skickar till honom. Menmen, han säger ingenting så då får han skylla sig själv. Jag hade inte kunnat hålla mig borta från honom omhan hade varit sjuk så jag förstår ju iofs att så även är fallet nu. I'm irresistable!
Även med snorig näsa, röda ögon och äckliga hostattacker... Eller?

2008-05-26 | 08:59:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback