Bilist javisst!

Idag var jag och papi på handledarkurs och jag säger bara en sak: zzzzzzzzzzzz.....
Men det är alltid trevligt att få umgås lite med kära pappa. Jag åkte direkt hem till honom efter skolan, satt och pluggade innan jag blev bjuden på middag. Grillat kött, paprikabröd och sallad med couscous, grönsaker, advokado, balsamvinäger och spenatsallad. Mumsfilibiblan! Trevligt med gourmetmat såhär på en måndag.

Gemuprovet kändes ganska bra för den som är intresserad, det måste ha blivit VG. Efteråt fick vi fika av Jenny vilket jag hade glömt bort så jag blev överlycklig! Bulle, cocosboll och saft. Och jag spillde! Jag som aldrig spiller spillde rosa saft på min fina ljusgula t-shirt. Jag säger bara pisspåtta...
Jag klängde lite på mister som vanligt innan naturkunskapen. And today was finally the day, the day with the erection! Vi hade till och med besök i klassrummet av John och Sandro. Men det blev en grym besvikelse! Dom filmade nämligen allting med en värmekamera så man fick ju egentligen inte "se" någonting. Jag vet inte vad det var Annelie tyckte vi skulle se fram emot där? Y missade ju ingenting i alla fall, alltid något.

Time to hit the sack! Förhoppningsvis får jag sova hela natten den här gången. Äckelhostan börjar gå mig på nerverna! Jag kan inte skratta för det resulterar alltid i världens hostattacker. Fast det kan vara ganska skönt också, mister vågar inte kittla mig då. Hihihi...

2008-05-26 | 23:01:47 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback